Підписатися на RSS

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

ХАРАКТЕРИСТИКА СПЕЦІАЛЬНОСТІ

Комерційна діяльність - одна з основних складових сучасного бізнесу. Комерція охоплює не тільки сферу купівлі-продажу, вона являє собою більше складний процес, який включає:

  • розрахункові, господарсько-фінансові операції;
  • правові аспекти укладання угод;
  • пошук і аналіз ефективних рішень в області цінові та товарної політики підприємств;
  • роботу з постачальниками й споживачами;
  • організацію комерційних контактів суб'єктів ринку (таких, як оренда, лізинг, концесія, комісія, факторинг, контрактація й ін.).

У рамках підприємства-виробника комерційна діяльність передбачає забезпечення погодженості між окремими службами: це й виробничий відділ, і відділ маркетингу, фінансовий і плановий відділи. Фахівець в області комерційної діяльності затребуваний у будь-який організації, що виробляє товар або надає послуги, у торговельному підприємстві, у банку, страховій і лізинговій компаніях, посередницьких організаціях, а також у приватному бізнесі.

Актуальність комерційної діяльності в наш час із кожним днем зростає. Це пов'язане з великим ступенем ризику при прийнятті комерційних рішень, особливо для підприємств, що здійснюють зовнішньоторговельні операції.

МАЙБУТНЯ СПЕЦІАЛЬНІСТЬ

Фахівець у галузі комерції - це фахівець із організації процесів, пов'язаних із купівлею-продажем, обміном і просуванням товарів від виробників до споживачів з метою задоволення купівельного попиту й одержання прибутку.

Фахівець у галузі комерції повинен бути підготовлений до вирішення таких основних професійних завдань:

- у комерційно-організаційній діяльності: вибір товарів і формування товарних асортиментів; вибір покупців і постачальників; планування й організація процесів закупівлі; організація комерційних взаєморозрахунків; організація руху товарів і створення системи стимулювання збуту; керування товарними запасами;

- у дослідницькій (у тому числі науковій) діяльності: дослідження й аналіз товарних ринків; дослідження асортименту і конкурентоспроможності товарів; дослідження й моделювання бізнес-технологій; аналіз і оцінка ефективності комерційної діяльності; дослідження інформаційно-методичного забезпечення комерційної діяльності з метою її оптимізації;

- у проектно-аналітичній діяльності: проектування інформаційного забезпечення комерційної діяльності; прогнозування кон'юнктури товарних ринків; прогнозування і проектування номенклатури товарів; прогнозування й розробка стратегії комерційної діяльності підприємства на товарному ринку; проектування процесів просування й реалізація товарів на ринку; прогнозування результатів комерційної діяльності підприємства.

Сфери діяльності фахівця в галузі комерції:

  • промисловість (комерційні відділи підприємств, фірм і холдингів);
  • внутрішня і міжнародна (оптова й роздрібна) торгівля;
  • невиробнича сфера (сфери послуг, туризму, відпочинку й розваг);
  • комерційні структури банків;
  • представництва іноземних фірм і найбільших українських компаній;
  • міжнародні логістичні центри;
  • органи державного управління;
  • наука та освіта.
Перелік посад
  • керівник малого підприємства;
  • керівник виробничого відділу в роздрібній, оптовій торгівлі й комерційному обслуговуванні;
  • завідувач секцією, складом, відділом;
  • інспектор по контролю якості продукції;
  • комерційний і торговельний агент;
  • товарознавець;
  • торговельний брокер;
  • експедитор;
  • посередник з купівлі-продажу товарів;
  • керівник підприємства, заступник директора підприємства з маркетингу;
  • начальник (заступник) відділу (сектору) збуту;
  • начальник (заступник) відділу (сектору) раціоналізації виробництва;
  • начальник (заступник) відділу (сектору) комерційної діяльності;
  • економіст;
  • товарознавець.
ОСОБЛИВОСТІ КАФЕДРИ

Студентам спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» надається унікальна можливість набуті у процесі навчання знання помножити на безцінний практичний досвід, а також отримати високооплачувану роботу без відриву від навчання.

З цією метою при Університеті «Україна» було організоване студентське рекламне агентство «Ліфт». Основою для його створення є унікальна ідея розміщення рекламної продукції у ліфтах житлових будинків міста, завдяки чому була зайнята вільна до цього часу ніша у рекламному бізнесі. Це робить ідею створення рекламного агентства не тільки унікальною, а й потенційно прибутковою.

Вся робота в агентстві здійснюється силами студентів. Вони можуть спробувати себе й у розробці комп’ютерного дизайну рекламної продукції, і налагоджувати ділові контакти з потенційними клієнтами та укладати з ними угоди про співробітництво, а також здійснювати обслуговування рекламних стендів у ліфтах. Робота в рекламному агентстві цікава та затребувана, а головне дозволяє набути професійні навички у сфері рекламного дизайну, ділового спілкування та копірайтингу.

Студенти, які проявляють себе з кращого боку, після закінчення університету мають можливість працевлаштуватись у рекламне агентство «Ліфт» на постійній основі та отримати престижну високооплачувану професію у сфері рекламного бізнесу.

Кiлькiсть переглядiв: 43

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.